Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

26 september 2017

Favorite met Anneke Suykerbuyk........

Vandaag op het blog van Scrapplezier een layout met een afwijkend formaat, Anneke heeft gebruik gemaak van een verfrissende kleur namelijk lime in combinatie met bruin!!


Anneke mailde mij het volgende :

Maakte ik weer een scrappagina’tje voor in mijn kleine meid haar album.
Deze zwart wit foto vind ik zo leuk! Ze werkte samen met papa in de tuin en toen ging ze even rusten op een muurtje van al dat harde werken 😊
Het papier is van Kaisercraft natuurlijk en deze paste goed bij het zwart wit van de foto.
Ik gebruikte ook nog 2 zwarte bloemen van Kaisercraft en versierde hen nog met een leuk gouden bloemen accent.
Dan kleefde ik er nog een leuk houten cirkeltje bij… De tekst favorite vond ik helemaal passend bij de foto! Daarbij nog een leuke camera stans en in de boven hoek nog tekstjes met Pearls.



Prachtig project en een geweldige herinnering van je kleine meid Anneke....Bedankt voor het kijken en tot 28 september 2017!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...