Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

2 april 2017

Remember You met Astrid Zwaan......

Vandaag een mini album van mij op het blog, en nogmaal kom ik terug met de romantische papier collectie van Kaisercraft P.S. I Love You!!. Dit keer heb ik voor een mini album gekozen om de liefde voor mijn kinderen over te brengen

Voor dit design heb ik gekozen voor stoffige roze en diepe tinten van grijs!! Deze tinten vertalen een prachtige liefdesverhaal.

Voor de basis die een afmeting heeft van 15 cm x 15 cm heb ik voor wit cardstock gekozen, de layers op de basis zijn ongeveer allemaal aan vier zijdes 0,5 cm kleiner.
Op de voorzijde van het album heb ik gekozen voor een doiley die afkomstig is van de prachtige Crate Paper collectie Heart Day. Dit vel is geen papier maar vellum en is bye the way lastig om te stansen!!
Daarnaast voor een Prima Marketing klok-lantaarn, bloem, gemstones, wijzers van de klok. Kaisercraft P.S. I love You collectables en stickers.


De tijd geeft aan dat alles voorbij vliegt, zo ben je geboren en zo ben je 18 en 15 jaar, in deze periode gebeuren er zoveel dingen waar je allemaal niet bij stil staat.
Ik heb gekozen voor foto's die ik op cardstock heb afgedruk die momenteel het jaar 2017 symboliseren.


De binnenkant van het album is natuurlijk opgevuld en de twee buitenzijdes heb ik pockets gemaakt om daar dingen te kunnen instoppen. Een extra pagine heb ik gecreëerd door middel van een stuk wit cardstock met daarop designpapier uit de geweldige collectie deze is tussen de eerste layer van het desigpapier bevestigd met dubbel zijdig tape. Op deze extra pagina heb ik èèn kant voorzien van een Journaling met tekst en de andere kant met een foto van mijn oudste dochter en jongste dochter.



De achterzijde van het album heb ik voorzien van 3 collectables (tags) en een strip met de tekst Love Story!!!


Deze tag's symboliseren dat ik dankbaar ben deze drie geweldige kinderen in mijn leven zijn gekomen maar ook de drie grote liefdes zijn.

Bedankt voor het kijken en ik vind het geweldig om jullie voor de maand april 2017 weer wat inspiratie mee te geven.

Fijne dag.....

Bron : Rimmie van der Sande (lift december project) 

   

1 opmerking:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...