Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 april 2017

Hi Hello thinking of you met Astrid Zwaan........

Een hele goedemorgen iedereen!!

Zoals iedereen waarschijnlijk al weet is Lilian Sevriens gestopt met het design werk voor Scrapplezier en probeer ik zoveel mogelijk van haar planning over te nemen. Omdat het toch wel heel onverwachts kwam had ik in mijn eigen planning niet veel ruimte om een project te maken met de materialen die mijn aangeboden zijn. Vandaar ik jullie vandaag meeneem in de wereld van Spring Fling - Pebbles!!


De basis van mijn layout is van wit cardstock en heeft de afmeting van 8" x 11.5", de 2de layer is iets kleiner gesneden dan de basis en heet Pebbles - Spring Fling - Blossoms. De derde laag heeft een afmeting van 6" x 9.5", en heb ik ook gebruik gemaakt van wit cardstock, deze laag is voorzien van kleine journaling kaartjes ( Pebbles - Spring Fling - From me to You)  die verschillende afmetingen hebben. 
Links onderaan heb ik het layout voorzien van een zwart foto van mijn oudste zoon en zijn vriendin Laura.

Om jullie het layout wat van dichterbij te laten zien heb ik wat detailfoto's gemaakt.



Ik hoop dat jullie met het zien van dit layout geïnspireerd zijn geworden om ook een met een afwijkende maat te werken. Bedankt voor het kijken!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...