Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

6 mei 2018

Hello met Anneke Suykerbuyk........

Vandaag op het blog een prachtig layout van Anneke Suykerbuyk, na een korte break is zij weer terug bij ons en hoe. Het is zo geweldig om mensen te zien ontwikkelen in wat ze doen en wie ze zijn. In rust periodes worden vaak onderbewust je creatieve prikkels zo gestimuleerd dat wat in je hoofd zit onwijs goed verwoord wordt met je handen en materialen.


Anneke mailde mij het volgende :

Ik heb vorige week dit layout gemaakt. Voor de rest heeft knutselen op een laag pitje gestaan en momenteel ook nog. Mits ik ziek was, en ik ben vandaag begonnen met werken voor het eerst in tien jaar...
Maar het kriebelt weer om verder aan de slag te gaan. Ik maakte een layout van onze dag uitstap naar Disney afgelopen winter. Het achtergrond papier ligt al jaren te wachten in de schuif om opgebruikt te worden. Met mijn nieuwe cameo sneed ik Mickey oren uit, uit design papier van Echo Park. Voor de rest gebruikte ik een tekststans met "Hello" op daarbij nog een houten pijl en wat papier restjes van de collectie. Ik had ook al jaren knoopjes liggen in de vorm van Mickey oren die nu ook eens een bestemming hebben gekregen. Voor de rest kleefde ik nog tekststickers, een button die ik nog vond en stickers...


Prachtig layout en de kleuren komen zo mooi bij elkaar, foto vind ik super en wat een mooie herinnering voor jullie en jullie dochter.

Bedankt voor het kijken en tot gauw!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...