Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

27 april 2018

You Were Given met Astrid Zwaan.....

Vandaag op het blog van Scrapplezier een layout gedesigned met de prachtige Misty Mountains collectie van Kaisercraft. Voor 99 % heb ik gebruik gemaakt van de produkten van deze geweldige fabrikant. 

In de collectie Misty Mountains ontdek je de verborgen romantiek. Tinten Mauve, Indigo en zachtroze gecombineerd met karakteristieke bloemen maken deze collectie tot een waarlijk mystieke aangelegenheid. Elementen van glinsterende agaat en geëtst marmer zullen je verliefd maken op de magie van Misty Mountains.

Ik heb met mijn layout geprobeerd jullie mee te nemen in deze verborgen romantiek van deze karakteristieke elementen.....


Titel van mijn design is: 

You were given this life because you are strong enough to live it. 


Voor de basis heb ik gebruik gemaakt van een vel wit cardstock van Bazzill, daarop het design vel "Light Leaks". Dit vel heb ik eerst gedistressed en de zijkanten be-inkt voordat ik het bevestigd heb. Voor het design verder heb ik twee stukken designvel gescheurd en bevestigd op een manier waarvan ik het het beste tot zijn recht vond komen. Nadat ik de foto gemat heb ben ik ga spelen met alle items die zich momenteel op het layout bevinden dit doe ik voordat ik alles definitief bevestig.

Hieronder wat snapshot van mijn design



De foto die ik gebruikt heb voor dit design past heel goed bij de kleuren van de collectie, op de foto staat mijn jongste dochter Chimène en haar schoolvriendin Kautar!
Chimène heeft zelf deze foto genomen en van haar vele talenten.....






Een prachtige collectie is het en zeer zeker de moeite waard om mee te mogen werken, ik hoop dat ik jullie met mijn design geinspireerd heb om zo een eigen invulling te geven aan deze collectie......

Bedankt voor het kijken en tot gauw!! 

1 opmerking:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...