Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

3 april 2018

Beautiful View met Astrid Zwaan........

Vandaag op het blog van Scrapplezer een layout met een thema, een extra uitdaging die ik elke maand weer vind op het blog van Kaisercraft. Het thema waar ik extra door uitgedaagt ben is "Hexagons"
Voor 99%  het ik gebruik gemaakt van Kaisercraft materialen, de materialen bestaan uit de Kaisercraft collecties "LimeLight" & "Botanica". De Hexagons die ik gebruikt heb in mijn pagina zijn afkomstig uit de Maya Road Chipboard collectie, Sequins uit de collectie van Neat and Tangled.


Op mijn pagina zie je af en toe wat schaduw effecten maar ik zelf vond dat niet storend, het heeft met de zon te maken!! De foto die ik gebruikt heb is van mijn jongste dochter Chimène wat ik heb willen symboliseren is zowel met beide Kaisercraft collectie's als met de foto is :

- Beide collectie's van Kaisercraft zijn Natuurlijk maar ook Chimène is natuurlijk.
- "Natuurlijk" het groeit en snel ook.
- Met de dagen die je vind op te text strip symboliseer ik dat dit 24/7 aan de orde is.


Close up foto van de Hexagons om te laten zien wat een geweldige collecties Kaisercraft uitbrengt.

Hieronder elke snapshots uit mijn pagina 





Met dit layout heb ik jullie willen laten zien hoe fijn het kan zijn om soms extra gechallenged te worden, en natuurlijk hoe geweldig de collecties van Kaisercraft zijn!!
Bedankt voor het kijken en tot 6 april 2018 dan verschijnt er weer een prachtig project van Debbie Pulford.

2 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...