Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

22 september 2017

Top 3 Kaarten Inspiratie Challenge #32......

Ik heb weer genoten van alle uitwerkingen die zijn ingezonden op de
 "Feest" Challenge!!
Iedereen heeft weer zijn eigen inspiratie omgetoverd tot een prachtig project....

Het is elke keer weer moeilijk want jullie uitwerkingen liggen
zo dicht bij elkaar, de ene blinkt uit in de vorm van de kaart, de andere qua embellisments en bloemen, de ene een kaart de ander een project kort om het wordt er niet makkelijker op. Ik zal jullie niet langer in spanning laten zitten de nummer 1 van deze Kaarten Inspiratie Challenge #32 is geworden :

No. 1 Cynthia



No. 2 Maia


No. 3 Joke



3 Prachtige kaarten die alle drie zo anders zijn,  overgoten met eigen inspiratie!!
 
Cynthia, Maia en Joke namens het hele team van Scrapplezier wil ik jullie van Harte Feliciteren, Cynthia zou jij zo vriendelijk willen zijn om jouw emailadres te willen mailen naar dt@scrapplezier.nl
Nogmaals wil ik iedereen bedanken, alle inzendingen waren Wauw TOP, ik hoop dat jullie ook weer van de partij zijn bij de Kaarten Inpiratie Challenge #33!!

Fijne dag, groetjes..Astrid.

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de top drie notering. Dat is altijd weer erg leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WoW super leuk dat jullie me gekozen hebben in de top 3 dank je wel!
    Proficiat Joke en Cynthia.
    Fijne dag allemaal.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik gewonnen heb. Helemaal gemist, ik was die dag jarig. Was het dubbel feest. Maia en Joke, jullie ook gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb vorige week mijn mailadres verzonden, maar nog geen reactie gehad. Is het wel aangekomen?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...