Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

16 januari 2017

P.S. I Love You Layout met Astrid Zwaan.....

Vandaag neem ik jullie nogmaals mee in de wereld van de prachtige collectie van Kaisercraft P.S. I Love You..... Een collectie met een thema waar de liefde centraal staat.

In deze collectie vindt je stoffige roze en diepe tinten van grijs, het is een collectie voor echte romantische zielen. Als een echt liefdesverhaal, en net op tijd voor Valentijnsdag. De collectie P.S. I Love You geeft jou de verklaring van de eeuwige liefde en toewijding.


Voor dit design heb ik gebruik gemaakt van 1 dessin vel, aangezien de dessin vellen dubbelzijdig zijn krijg je een tweekleurige basis. De naam van dit dessin vel is "Relationship". Het stukje met de muziek noten heeft een afmeting van 15 cm x 28.5 cm en het zwarte gedeelte met de swirls heeft een afmeting van 10 cm x 28.5 cm. Waar de kleuren in elkaar overgaan ben ik gestart met mijn design.


Mijn design bestaat uit alleen maar Kaisercraft P.S. I Love You collectables, alleen het frame waar ik het foto-tje van mijn oudste zoon Bo heb ik geplaatst komt uit de Kaisercraft Blue Bay collectie. 



Ik hoop dat ik jullie met dit layout een stukje inspiratie heb gegeven en dat het reuze leuk is om met deze geweldige nieuwe papierlijn van Kaisercraft te gaan werken, maar ook met de desbetreffende collectable uit de zelfde papierlijn. 

Bedankt voor het kijken en tot gauw!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...