Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

30 januari 2017

P.S. I Love You kaart met Astrid Zwaan....

Vandaag een kaart van mij op het blog, en nogmaal kom ik terug met de romantische papier collectie van Kaisercraft P.S. I Love You!!. Dit keer heb ik voor deze kaart gebruik gemaakt van 6,5" Paper Pad die boordevol prachtige enkelzijdige dessin vellen zit. Deze afmeting is zeer geschikt voor het maken van kaarten en doet niet onder aan de collectie die een afmeting heeft van 12"x12".

Voor dit design heb ik gekozen voor stoffige roze en diepe tinten van grijs!! Deze tinten vertalen een prachtige liefdesverhaal en is dus met name zeer geschikt voor het thema Valentijns-dag!! 

Zoals jullie kunnen zien heb ik gebruik gemaakt van 2 die-cut tags, allebei verhoogd aangebrakcht op mijn basis, de roze tag heb ik tevens voorzien van twee kleiner vlinders die het effect van deze papierlijn extra vertalen. 



Met deze kaart heb ik jullie willen inspireren maar ook willen meegeven dat de liefde en/of valentijns dag niet altijd maar de kleur rood hoeft te bestaan. Heel veel zachtige tinten kunnen heel romantisch verwerkt worden.



Bedankt voor het kijken en tot gauw!! 

1 opmerking:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...