Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

24 oktober 2016

Kaarten Inspiratie Challenge #22

Vandaag brengen wij jullie weer een nieuwe Kaarten Inspiratie Challenge, een challenge met
een thema....zo eind oktober begin november begint het bij heel veel kinderen te kriebellen 
want nog heel even en dat komt onze Goedheilig-man met als zijn Pieten weer in het land!!!
Spannende tijden breken weer aan en wat een gezellig tijd met veel pepernoten
taai - taai en suikergoed.  Wij van Scrapplezier  hebben dan ook  voor deze maand 
gekozen voor het thema......

SinterKlaas en zijn Zwarte Pieten!!


Bij dit thema wil ik jullie wat invloeden laten zien door middel van 
inspiratie foto's!!!


Wat voor project je gaat maken laat ik geheel aan jullie over alles mag,
zolang het thema's er maar in te zien is.

 Inzendingen kunnen tot 20 november 2016 ingestuurd worden door middel van onderstaande link (links onder aan deze blogpost) 

Uit alle inzendingen ( bij 5 of meer ) maken wij een top drie, deze top drie zullen  
wij plaatsen op 22 november 2016
De nummer 1 van deze top 3 zal een kado bon ontvangen van 10 euro die
beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.

Heel veel Suc6!!!!




2 opmerkingen:

  1. Hallo Astrid, leuke challenge.
    Ik zie alleen geen link om je werkje te posten.
    Niet dat ik mijn creatie al klaar heb hoor!
    Maar vroeg me het toch af?
    Groetjes en een fijne dag,Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt, word aan gewerkt. dank je wel voor je opmerking crealientje

      Verwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...