Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

8 augustus 2016

Twins met Astrid Zwaan......

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik met jullie een layout delen die ik aan de hand van een sketch gedesignd heb,
voor deze uitwerking heb ik gebruik gemaakt van de prachtige "Spring Fling" 
collectie van Pebbles!!!
Prachtige zoete kleuren gecombineerd met craft....


Zoals jullie misschien weten design ik voor meerdere site's en fabrikanten vandaar ik vaak 
iets laat zien ter inspiratie.....maar ook omdat heel veel scrapbookers te moeilijk 
denken bij een sketch!!!
Hier onder laat ik jullie de sketch zien die ik gebruikt hebt de strepen in de sketch is 
mijn lei-draad in mijn design.......
Met strepen bedoel ik de vier verticale vlakken van de basis!!!


Voor mijn uitwerking heb ik voor het eerst een foto van mijn tweeling gebruikt, ik had 
geen andere keuze dit omdat ik veel geklaag hoorde omdat ik altijd foto's van 
mijn jongste dochter gebruik....Met dit design is het discussie punt hier thuis gesloten....
Natuurlijk heb ik voor jullie ook van detail foto's zodat jullie het layout van dichter bij kunnen
zien, ik hoop dat ik met deze sketch jullie wat heb kunnen inspireren zodat er hier tijdens de challenges ook eens gewerkt kan worden met een sketch!!!






Bedankt voor het kijken en tot gauw.....
Fijne vakantie!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...