Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

8 februari 2016

Top 3....Januari Challenge......

Dit is echt ongelovelijk zoveel uitwerkingen op onze maandelijkse challenge,
25 om precies te zien....Record aantal!!!
En allemaal even mooi, de makers mogen echt trots zijn op hun uitwerking....

Natuurlijk hebben wij deze maand ook weer een Top 3 kunnen maken, het was
moeilijk maar het is gelukt.

No 1. Diny

No 2. Alice

No 3. Petra

Diny, Alice en Petra namens het hele team van Scrapplezier 
wil ik jullie van Harte Feliciteren, Diny zou jij zo vriendelijk willen zijn 
om jouw emailadres te willen mailen naar dt@scrapplezier.nl
 
Nogmaals wil ik iedereen bedanken, alle inzendingen waren Super,
ik hoop dat jullie ook weer van de partij zijn bij de Februari Challenge!!

  Fijne dag iedereen, groetjes Astrid.

5 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd dames! ze zijn heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat dames met jullie mooie crea's!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik met deze kaart 3de ben geworden en dank jullie wel voor de felicitaties. Erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk dat ik in de top 3 sta.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Astrid,
    Ik zie net dat ik eerste ben geworden met mijn babykaartje.....wat gaaf!
    Ik ga je een mailtje sturen met mijn gegevens.
    Heel hartelijk dank!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...