Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 februari 2016

Februari Challenge 2016

Het is 10 februari 2016 tijd voor een nieuwe maand challenge...
Wij gaan iets anders doen....het is tijd om een met kleuren en patronen te gaan werken.
Natuurlijk heb ik daar weer een prachtige moodboard voor gevonden zodat jullie 
enig idee hebben waar ik het over heb.


Wat is nu de bedoeling, volgens mij kan het niet moeilijk zijn om met bovenstaande kleuren en 
patronen een geweldig project te laten zien.
Wat voor project jullie gaan maken is geheel aan jezelf.....maar in het project wil ik graag wel de 
kleuren en 1 of 2 van de patronen terug vinden. 

Jouw uitwerking kan je door middel van onderstaande link insturen, dit kan tot
6 maart 2016. Uit alle inzending maken wij een top 3 (bij minimaal 5 deelnemers), deze 
top 3 plaatsen wij op 8 maart, de nummer 1 ontvangt van ons een cadeau bon van 10 euro
die beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.nl

Ik hoop dat jullie net als ik hier reuze enthousiast over zijn, mochten er vragen 
zijn kunnen jullie die mij via dt@scrapplezier.nl stellen.

Heel veel Succes!!!!


1 opmerking:

  1. Ik kan nergens de regels vinden om deel te nemen aan een challenge. Met hoeveel creaties mag je mee doen? Dat wilde ik graag weten.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...