Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

24 januari 2016

Kaarten Inspiratie Challenge #13....

De eerste kaarten challenge van het nieuwe jaar en die staat helemaal in 
het teken van de kleur oud Roze althans bij onze Challenge.
Zoals jullie kunnen zien is deze kleur onwijs goed te combineren met de kleur bruin!
 Om je nog meer te inspireren heb ik dit keer weer gebruikt gemaakt
van een inspiratie foto waar je natuurlijk vormen, stylen etc etc.
 van mag gebruiken.




 Je mag een andere kleur nuance bijvoegen maar het totaal plaatje moet

toch wel voor 90% voldoen aan het Thema.

Inzendingen kunnen tot 20 februari 2016 ingestuurd worden door middel van onderstaande 
link (links onder aan deze blogpost) 

Uit alle inzendingen ( bij 5 of meer ) maken wij een top drie, deze top drie zullen 
wij plaatsen op 22 februari 2016

De nummer 1 van deze top 3 zal een kado bon ontvangen van 10 euro die
beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.

Heel veel Suc6!!!!


6 opmerkingen:

  1. 2 maanden de tijd! Dat moet toch wel meer dan 5 deelnemers geven!
    Ik ga mijn best doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps foutje....dat moet 1 maand zijn ga dit gauw wijzigen.....

      Verwijderen
  2. Een leuke uitdaging.
    Ik ga mijn best doen.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via via hier terecht gekomen. Wat een leuke uitdaging! Dat moet toch gaan lukken :-)
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht!! Heb mijn kaartje erbij gezet!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie uitdaging mijn kaart
    staat ertussen , veel plezier xx
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...