Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

6 oktober 2015

Gastdesigner Anita van Merode..................


Hallo allemaal,

Graag stel ik mezelf even voor.
Ik ben Anita van Merode, 45 jaar, getrouwd en moeder van een dochter van 14 jaar en 
een zoon van 16 jaar.

Jaren geleden ben ik begonnen met kaarten maken. Vooral 3d kaarten, silhouet en embossen vond ik erg leuk. Woondecoraties maken deed ik er ook bij. Zo ook het borduren van schilderijen.
Toen ik kinderen kreeg ben ik volop kinderkleding gaan maken en kwam het kaarten maken op een erg laag pitje te staan.  Kinderkleding maken heb ik gedaan totdat de kinderen het 
niet meer leuk vonden om zelfgemaakte kleding te dragen.

Vanaf die tijd heb ik het kaarten maken weer volop opgepakt  en ontdekte ik dat ik het kaarten maken ook best wel gemist had. Maar wat was er toch veel veranderd zeg. De stansmachine was toen al een veel  gebruikt leuk hulpmiddel. Om mijn hobby uit te breiden heb ik een Cuttlebug aangeschaft en die is tot op de dag van vandaag  onmisbaar. Zodoende heb ik ook mijn  technieken uitgebreid door te gaan scrappen, embossen, borduren op kaarten met af en toe een 3d plaatje erbij.  Er zijn zoveel  leuke stansen en hebbedingetjes te verkrijgen voor op je kaart. Verder ben ik ook aan de slag gegaan met het inkleuren van stempels.

Om al dit moois te kunnen delen met hobbygenoten ben ik lid geworden van het Hobbyjournaal.  Sinds mei 2013 heb ik ook een eigen blog wat erg leuk is,  ik zou het niet meer willen missen.  Neem maar eens een kijkje op http://anitas-creaties.blogspot.nl. 

Naast mijn eigen blog maak ik sinds oktober 2013 deel uit van een design team van scr@p-cards challenge blog. Uit vele bloggen haal ik mijn inspiratie.  Ik zou deze leuke hobby echt niet meer willen missen. Dit zijn mijn bezigheden naast mijn sportief gezin waar ik altijd voor klaar sta en er voor ben.

Groetjes Anita


Autumn 

De zon schijnt deze week volop maar toch merken wij de eerste tekens van de herfst,
 koude nachten en ochtenden, de spinnen doen hun best om mooie
webben te maken. De herfstbladeren gaan al vallen en de meest prachtige
kleuren komen te voorschijn. Met deze inspiratie heb ik een herfstkaart gemaakt.


Ik heb voor de basis cardstock gebruikt deze basis heeft een afmeting van 
15 x 30 cm, deze basis heb ik dubbel gevouwen.
Daarop komt het eerste design papier en heeft een afmeting van 14,5 x 14,5 cm 
( 1ste dessinpapier is gestreept en bevat een goudstreepje)
De randen heb ik bewerkt met een distresser voor een vintage look, tevens zijn de randen
met distress ink "kleur vintage photo" bewerkt.
Het volgende stukje design papier heeft een afmeting van 11,5 x 11,5 cm, ik heb voor
deze afmeting gekozen dit omdat je zo nog veel van het onderliggende 
designpapier kunt zien. Dit stukje design papier heb ik ook bewerkt met een 
distresser en beinkt met distress inkt.
De mat om het plaatje heeft een afmeting van 7 x 7,5 cm en heb ik ook bewerkt met 
een distresser en distress inkt. De horizontale strook heeft een afmeting van 
5,5 x 15 cm. De bloementjes onder zowel links als rechts zijn bewerkt met distress inkt.
De vlindertjes zijn gemaakt door middel van een pons, daarnaast heb ik naar eigen 
inzicht de kaart ingevuld met inspirerende embellisments.

 Ik kan haast niet anders zeggen dan O wow....als je hier het herfst gevoel niet van 
krijgt dan weet ik het niet meer.
De gouden streep in de eerste laag springt er na alle layers nog voldoende uit en 
geeft mij een echt feestelijk gevoel.

Mochten jullie nu denken ik wil ook met deze designpapieren het herfstgevoel willen
opsnuifen dan is dat mogelijk, surf dan snel naar de webshop van Scrapplezier.
De lijnen zijn nog voldoende op voorraad.

Bedankt voor het kijken en geniet van deze mooie herfstdagen!!!! 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Scrap plezier team,
    leuk dat ik gast designer mag zijn deze maand.
    Staat er super op!! Dankjewel.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart is het! Het papier is prachtig en warm van kleur.
    Top gedaan, Anita!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...