Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

8 september 2015

Top 3. Augustus Inspiratie Challenge........

De augustus challenge stond in het teken van Insekten, misschien wel een beetje een gek
thema, maar ondanks het gekke thema hebben wij toch 7 geweldige uitwerkingen
mogen ontvangen. En daarmee mogen wij weer een Top 3. samenstellen.

Het blijft elke maand toch weer reuze moeilijk om een Top 3. samen te stellen, maar ondanks
ik het elke maand weer aan jullie meld lukt het mij elke maand weer!!







Je@net, Dora en Diny
namens het hele team van Scrapplezier wil ik jullie van
Harte Feliciteren, Je@net zou jij zo vriendelijk willen zijn om jouw emailadres
te willen mailen naar dt@scrapplezier.nl
  
Nogmaals wil ik iedereen bedanken, alle inzendingen waren Super,
ik hoop dat jullie ook weer van de partij zijn bij de September Challenge!!
  
Fijne dag iedereen, groetjes Astrid.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Jeanet en Diny. En super leuk dat mijn kaart is ook gekozen voor de top 3.
    Dank je wel! ik ben er heel blij mee met deze nominatie.
    succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk, dank jullie wel!
    Diny en Dora natuurlijk ook van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...