Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

12 september 2015

Thanks with Renate van Tuijl..........

Time flies when your having fun.
Meer dan een week geleden liet ik jullie een kaartje zien. 
Vandaag heb ik er een bijpassen kadoosje/tasje bij gemaakt.

 
Ik zal proberen uit te leggen hoe ik het heb gemaakt.
Als eerste heb ik 4 dezelfde labels gemaakt. Je kunt het op elk 
gewenst formaat maken. Voor de zijkanten heb ik een vierkant gesneden 
(de zelfde hoogte dan je labels). Houd er rekening mee dat je ook 
nog een plakrandje maakt. En we mogen de bodem natuurlijk niet vergeten. 
Plak de plakrandjes vast aan de binnenkant van de eerste 2 labels. 
Zo ontstaat het doosje. De 2 labels die je over hebt plak je aan de 
binnenkant tegen de andere labels. Zo is de binnenkant ook mooi 
afgewerkt. Tot slot plak je de bodem erin, en kun je je doosje 
naar hartenlust versieren.


Hieronder heb ik nog een fotootje van de bovenzijde.


Dank jullie allemaal voor jullie bezoekje. 
Er staat nog één creatie voor jullie in de wacht. Daar ga ik een hele andere 
weg mee inslaan.

Tot Snel    -xies-   Renate.

2 opmerkingen:

  1. Dit is ook weer zo'n leuke creatie! en idnerdaad leuk bij de kaart van de vorige keer.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...