Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

30 juli 2015

Van Harte with Aartje Nieuwenhuize...........

Vandaag laat ik jullie alweer het laatste project van Aartje op het blog van Scrapplezier
zien. Yeempie wat is die maand snel gegaan en wat heb ik onwijs genoten 
van jou projecten.
Voor het laatste project van Aartjes GDT spot wil zij graag een prachtige
kaart met jullie delen, prachtige kleuren en prints van een wat oudere 
papierlijn van Kaisercraft.
Net als alle andere keren geeft Aartje een kleine uitleg hoe deze kaart tot stand is
gekomen...
Mijn laatste project is gemaakt met Dutch Doobadoo mal en het prachtige warme
papier van Kaisercraft "Tea at Elsies"
Daarnaast heb ik dit keer ook een stempel verwerkt uit de Botanical collection
van Kaisercraft, door middel van inkt heb ik deze afdruk gedrukt op 
aquarelpapier. Ik heb gekozen voor dit papier omdat dit minder wit is 
en minder hard overkomt.....wat ik persoonlijk niet zo mooi vindt staan bij de 
Kaisercraft papier collectie.
Voor deze kaart heb ik twee verschillende mallen gebruikt namelijk van My Favorite
Things collectie -  the Accent Flag en de Decorative Doiley
De Doiley heb ik zowel links als rechts op de kaart verwerkt net onder de stempel.
de Accent Flag bevindt zich in de doiley links boven.....

Zoals jullie kunnen zien heb ik op mijn kaart ook bloemen, lint bloemblaadjes parels,
wood veneer en vlinders....

Laten wij een aantal details eens van dichtbij bekijken.......



Net als alle andere projecten is dit ook weer een juweeltje en WauW wat een inspiratie
bron voor iedereen...
Aartje ik wil jou namens het team van Scrapplezier onwijs bedanken voor deze
geweldige inspirerende projecten afgelopen maand. 
En TOP dat jij onze uitnodiging heb geaccepteerd en ik heb genoten van onze
samenwerking !!!
Mochten jullie meer werk van Aartje willen bekijken dan verwijs ik jullie graag 
naar het blog van Aartje Nieuwenhuize, maar natuurlijk kunnen jullie ook 
nogmaals de eerder geplaatste projecten van haar op ons blog bekijken door op onderstaande
links te klikken.


Bedankt voor het kijken en een hele fijne donderdag!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje is dit weer! De vorm is prachtig en de details zijn super. Dat houten ornamentje is mooi! En een ouder lijn of niet, blijft toch prachtig papier!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel voor de prachtige materialen waar ik mee mocht werken en de plek die ik hier op het blog kreeg. Ik heb er van genoten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...