Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

8 juli 2015

Top 3. Juni Inspiratie Challenge...........

Ja ja wij hebben 6 uitwerkingen van de Juni Inspiratie Challenge
met als thema "Vaderdag"!!!
Ik heb enorm genoten van al jullie uitwerkingen, stiekum had ik toch wel wat
layout's verwacht maar ja je kunt niet alles hebben.

Uit alle inzendingen hebben wij een Top 3 samen gesteld, het was dit keer weer even
moeilijk maar niet zo moeilijk als de keren daarvoor.
Dus laten wij snel overgaan tot de orde van de dag.

Top 3. Juni Inspiratie Challenge :  

1. Lindacrea

2. Cynthia

3. LindaT

Lindacrea, Cynthia en LindaT,
namens het hele team van Scrapplezier wil ik jullie van
Harte Feliciteren, Lindacrea zou jij zo vriendelijk willen zijn om jouw emailadres
te willen mailen naar dt@scrapplezier.nl

Nogmaals wil ik iedereen bedanken, alle inzendingen waren Super,
ik hoop dat jullie ook weer van de partij zijn bij de Juli Challenge!!


Fijne dag iedereen, groetjes Astrid.

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat ik in de top 3 ben gekomen. Mooie kaarten.....en felicitaties aan de winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaarten zijn er gemaakt! En een gave top 3 ook.

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...