Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 mei 2015

Mei 2015 Challenge........

Laat ik deze maand iets geks doen, qua kleuren dan hè......
Het is dan nog geen zomer maar qua zon uren hebben wij momenteel niet te klagen
Vandaar dat ik voor deze maand met een ton aan frisse-felle kleuren kom.


De inspiratie foto zegt eigenlijk al genoeg, de frisse felle kleuren zijn de typerende
regenboog kleuren die heel goed te combineren zijn met elkaar. Wat je voor project
je ook maakt alle regenboog kleuren dienen aanwezig te zijn. Voor de basis van jou project
mag je een totaal andere kleur gebruiken maar dat is niet verplicht.

Ik zelf vind het een zeer gewaagde en uitdagende challenge, ik hoop dat jullie er net zo
overdenken. Maar daar in tegen is het ook een challenge waarbij je jou inspiratie volledig de 
vrij loop kunt geven. 
 
Inzendingen kunnen tot 6 juni 2015 ingestuurd worden door middel van onderstaande 
link (links onder aan deze blogpost) 
Uit alle inzendingen (minimaal 5) maken wij een top drie,
deze top drie zullen wij plaatsen op 8 juni 2015
De nummer 1 van deze top 3 zal een kado bon ontvangen van 10 euro die
beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.

Heel veel Suc6!!!!


1 opmerking:

  1. Leuke challenge opdracht. Graag doe ik hier aan mee en mijn kaart gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...