Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

24 april 2015

Inspiratie Kaarten Challenge #5

Het is alweer 24 april en de nieuwe inspiratie kaarten challenge
staat alweer te trappelen om gelanceerd te worden!!!
Deze maand staat het teken van het thema stempelen, ik denk zelf dat een
ieder hier wel mee uit de voeten kan.
Ik zou zeggen een hele uitdaging, ter inspiratie voeg ik een foto toe.
Zoals je kunt zien heb je verschillende uitwerkingen op het gebied van Stempelen,
de keuze hoe jij je uitwerking aan ons wilt laten zien laat ik geheel over aan jullie.
Net als de materiaal keuze maar ook vorm en 
eventuele aangelegenheid.
Kortom ik zou zeggen Verras ons!!!!

Inzendingen kunnen tot 20 mei 2015 ingestuurd worden door middel van 
onderstaande link (links onder aan deze blogpost) 
Uit alle inzendingen maken wij een top drie,
deze top drie zullen wij plaatsen op 22 mei 2015
De nummer 1 van deze top 3 zal een kado bon ontvangen van 10 euro die
beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.
Daarnaast als jij in de top 3 verschijnt en jij vind het leuk dan kan je kenbaar
maken aan ons of jij voor 1 maand als gastdesigner op ons 
blog wil verschijnen.

Heel veel Suc6!!!!


6 opmerkingen:

  1. Hallo,
    mooie voorbeelden samengesteld. prachtige kleuren.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratiekaarten. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Groeten Martje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trijntje ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om alle inzendingen te bekijken.....maar voordat ik de winnaar bekent maakt ben ik al op jou blog geweest.....

      Verwijderen
  3. ik weet niet of je nog een keer mee mag doen.
    maar weet dat ik gewoon voor de 'fun' mee doe. ik hoop dat je dan hiermee toch ook wat meer inbreng krijgt.
    want het is zulk leuke thema.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuulijk mag je nog een keer meedoen.....al is het alleen maar voor de fun!!

      Verwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...