Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

8 maart 2015

Top 3. Februari Inspiratie Challenge......

Wat ben ik weer overdonderd door de aantal geweldige inzendingen 
van deze Februari Inspiratie Challenge!!!
Wel onwijs leuk om weer zoveel mensen enthousiast te zien, 
daar geniet ik van.
Wat een inspiratie hebben jullie mij gegeven!!

Het was absoluut niet makkelijk om een Top 3 te moeten samenstellen,
want voor mij hebben alle inzendingen geweldig goed werk afgeleverd.
Maar hoe moeilijk het ook is beloofd is beloofd.

1. Dora 


2. Tineke van der Linden


Anita van Merode 

Dora, Tineke & Anita namens het hele team van Scrapplezier wil ik jullie van
Harte Feliciteren, Dora zou jij zo vriendelijk willen zijn om jou emailadres
te willen mailen naar dt@scrapplezier.nl

Nogmaals wil ik iedereen bedanken, alle inzendingen waren Super,
ik hoop dat jullie ook weer van de partij zijn bij de Maart Inspiratie Challenge.

Astrid. 

4 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Wat een verrassing om met dit kaartje in de top 3 te staan. Dank jullie wel. Ik mail jullie.
    Anita en Tineke, van harte gefeliciteerd. prachtige creaties gemaakt.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten deze top 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat ik in de top drie sta, Dankjewel voor de waardering!
    Ook Tineke en Dora gefeliciteerd met je top drie plaats en prijs Dora.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk dat ik met mijn kadotasje in de top-3 sta. Dank jullie wel!
    Dora en Anita, ook gefeliciteerd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...