Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

24 maart 2015

De Inspiratie Kaarten Callenge #4

Het is alweer 24 maart en dat betekend dat wij klaar zijn voor de
nieuwe inspiratie kaarten challenge!!!
Deze maand staat het teken van Mixed Media, lekker kliederen met 
allerlei soorten Mediums, stencils en pigmenten.
Ik zou zeggen een hele uitdaging, ter inspiratie voeg ik een foto toe.


Zoals je kunt zien heb je verschillende uitwerkingen op het gebied van Mixed Media,
de keuze hoe jij je uitwerking aan ons wilt laten zien laat ik geheel over aan jullie.
Net als de materiaal keuze maar ook het thema en 
eventuele aangelegenheid.
Kortom ik zou zeggen Verras ons!!!!

Inzendingen kunnen tot 20 april 2015 ingestuurd worden door middel van 
onderstaande link (links onder aan deze blogpost) 
Uit alle inzendingen maken wij een top drie,
deze top drie zullen wij plaatsen op 22 april 2015
De nummer 1 van deze top 3 zal een kado bon ontvangen van 10 euro die
beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.
Daarnaast als jij in de top 3 verschijnt en jij vind het leuk dan kan je kenbaar
maken aan ons of jij voor 1 maand als gastdesigner op ons 
blog wil verschijnen.

Heel veel Suc6!!!!



3 opmerkingen:

  1. Of mijn kaart echt mixed media is weet ik niet, maar ben wel lekker voor het eerst eens met structuurpasta en inkt aan de slag geweest.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk weer. Ik was er vorige week al mee begonnen, maar verkoudheid gooide wat roet in het eten. Maar hij is af, incl een youtube filmpje van hoe ik hem gemaakt heb.

    Thanks weer voor deze leuke challenge :D

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige creaties gemaakt. knap gewerkt met materialen.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...