Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

22 februari 2015

Top 3 Inspiratie Kaarten Challenge #2 ............

Vandaag mag ik weer een prijs weggeven namelijk voor de prijswinnaar van de
tweede Inspiratie Kaarten Challenge.
Het blijft toch altijd moeilijk omdat ze allemaal zo mooi zijn, maar ik moet jullie
wel eerlijk bekennen dat er deze keer wel 1 met kop en schouders boven uit stak.
Voor deze challenge had ik geen thema meegegeven het ging 
hoofdzakelijk om de :
Kleur!!

Ik wil jullie niet langer in spanning laten zitten dus hier komt ie......

1. Cynthia : 

2. Chantal S. :

Alice : 

Zeg nu eerlijk, ze zijn toch prachtig, namens het team van Scrapplezier wil
ik iedereen bedanken voor het meespelen.
Cynthia ik wil jou van Harte Feliciteren, zou jij zo vriendelijk willen zijn
om jouw email adres te mailen naar dt@scrapplezier.nl
Helena zou er zorg voor dragen om jou z.s.m. de gewonnen kado-bon van € 10.00
naar jouw toe te sturen.

24 februari 2015 verschijnt de nieuwe Inspiratie kaarten challenge op het blog.
Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen.

3 opmerkingen:

  1. Wat super leuk dat mijn kaart in de top 3 staat. Gefeliciteerd voor de andere 2 dames.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alledrie prachtige kaarten en super mooi kleurenpalet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik heb gewonnen. Ook de andere dames gefeliciteerd. Mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...