Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 november 2014

November Challenge 2014

De maand november staat in het teken van het thema Kerst 2014, 
althans bij onze Challenge.
Zoals jullie kunnen zien heb ik een foto toegevoegd, wat is de bedoeling.....
Stuur ons een layout, kaart, altered item, etc die gebaseerd is op thema Kerst 2014, 
dus laat je inspireren bijvoorbeeld door
  de kleuren, de vormen, hout, kunststof, glas noem maar op.


Inzendingen kunnen tot 6 decmber ingestuurd worden door middel van onderstaande 
link (links onder aan deze blogpost) 
Uit alle inzendingen maken wij een top drie,
deze top drie zullen wij plaatsen op 8 december 2014
De nummer 1 van deze top 3 zal een kado bon ontvangen van 10 euro die
beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.

Heel veel Suc6!!!!


3 opmerkingen:

  1. Mooie uitdaging!! Hier kan ik zeker wat mee! Wie niet toch?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn kaart geplaatst en heb me vooral laten inspireren door de foto rechts boven.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist niet of ik 2 keer mee mocht doen, maar heb mijn tweede kaart toch maar gelinkt. De fotos rechtsboven waren deze keer de inspiratie
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...