Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

8 oktober 2014

Top 3. September Challenge.......

Wat ben ik overdonderd door de aantal inzendingen van deze 
September Inspiratie Challenge!!!
Wel onwijs leuk om weer zoveel mensen enthousiast te zien, 
daar geniet ik van.
Het was absoluut niet makkelijk om een Top 3 te moeten samenstellen,
want voor mij hebben alle inzendingen geweldig goed werk afgeleverd.
Maar hoe moeilijk het ook is beloofd is beloofd.

No. 1. Richtje
No. 2. Ellen Booij

No. 3. Anita

Richtje, Ellen & Anita namens het hele team van Scrapplezier wil ik jullie van
Harte Feliciteren, Richtje zou jij zo vriendelijk willen zijn om jou adresgegevens
te willen mailen naar dt@scrapplezier.nl

Nogmaals wil ik iedereen bedanken, alle inzendingen waren Super,
ik hoop dat jullie ook weer van de partij zijn bij de Oktober Challenge.

Astrid.
 

3 opmerkingen:

  1. Ik zie dat ik in een top drie plaats heb gekregen. Super leuk, wat een eer, dankjewel!
    Richtje gefeliciteerd als winnaar en met de prijs. Ook Ellen gefeliciteerd met je tweede plaats. Allemaal mooie inzendingen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig.ik heb de top 3 gehaald.Hartelijk bedankt dames.
    Richtje van harte gefeliciteerd, geweldig mooie creatie heb je gemaakt.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, ik ben er helemaal beduusd van dat ik eerste ben geworden! Wel superleuk hoor! En dank jullie wel en natuurlijk ook een proficiat voor Anita en Elly! Sorry voor mijn late reactie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...