Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

22 augustus 2014

Everyday is a Perfect day with you......

Everyday is a Perfect day with you is weer een design uit 1 van de nieuwste 
papierlijnen van Kaisercraft namelijk : 


De kleuren in deze lijn zijn zo mooi en zo goed te combineren met elkaar, voor mij 
is dit project een hele opgave dit omdat ik niet aktief ben in het kaartjes maken ben!!
Maar beloofd is beloofd om jullie zoveel mogelijk ander dingen te laten zien
die je eventueel met een papierlijn kan doen....dan zowel clean & simple 
als romantisch!

De lijn Bow & Arrow is momenteel nog niet verkrijgbaar in de webshop
van Scrapplezier, zoals ik jullie al eerder vermelde mocht dit te lang
duren neem dan beslist contact op met Helena via info@scrapplezier.nl
Zij kan julllie precies vertellen wanneer dit gebruikt of dat zij hem voor jullie
kan bestellen.

Wat heb ik gebruikt voor deze kaart :


En dit werd het resultaat!!


Zoals jullie kunnen zien heeft het tweede laagje designpapier een postzegel
randje, deze heb ik gemaakt door middel van een Die genaamd :
"Craftables van Mariannedesign"
Zowel te gebruiken voor de Cuttlebug als de Bigshot.


Hier een close up van de vlinders, die ik het stempeld op een stuk designpapier en 
daarna handmatig uitgeknipt, om het lijfje een extra accent te geven heb ik daar 
1 pearl op bevestigd.


Op deze detail foto wil ik jullie laten zien dat je heel simpel een collectable kan verwerken
op een kaart, doordat je hem verhoogd krijg je een extra accent in de kaart,
die extra wordt versterkt door de drie laag liggende pearls.

1 opmerking:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...