Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

2 juli 2014

Romy Veul........

Het is juli 2014, de maand dat de zomer weer wordt ingeluid.....heerlijk ik kan haast niet
wachten op die prachtige heerlijke zomeravonden. Tevens een maand dat iedereen op 
vakantie wil en zijn prachtige zomerjurkjes, bikini's, korte broeken en korte topjes uit de
kast wil trekken. 
Dat geldt ook voor ons alleen wij komen niet met de mooiste kleding maar met geweldige
designers, ik kan u nu al verzekeren dat er prachtige designs op ons blog zullen 
verschijnen. 

Vandaag wil één van de meest veelbelovende scrapster zich aan u 
voorstellen, namelijk.....

Romy Veul!!!



Mijn naam is Romy Veul, ik ben 21 jaar en scrap inmiddels alweer sinds een jaar of acht. 
Ik maak het liefst lay-outs en kaarten, maar waag me zo af en toe ook aan een altered item. 
Mijn stijl wordt meestal gekenmerkt door veel laagjes, romantische accenten, knipwerk 
en 3D details. Momenteel zit ik in het design team van Bo Bunny, Graphic 45, 
Cards & Scrap, Scrapbook Magazine UK en Imaginarium Design. 

Ik vind het een eer dat ik ben gevraagd om een paar dingen te maken voor Scrapplezier. 
Mijn eerste bijdrage voor het blog is een kaartje met de prachtige Sweet Nothings collectie van Kaisercraft. Ik heb gebruik gemaakt van het papier en de bijbehorende stickers 
uit deze collectie. Deze heb ik met foamblokjes op het kaartje bevestigd voor een 3D look.

Volgens mij heb ik niets te veel gezegt, deze kaart met als titel "Avec Toi" is gewoon
een kunstwerk op zich......om eerlijk te zeggen om je vingers bij af te likken......
Onwijs mooie details zoals de vogeltjes, de vlindertje en wat dachten jullie van het frame!!!
Ik begrijp als scrapster dat je deze details van dicht bij wil zien, gelukkig heeft Romy
daar ook aan gedacht.
Dit is toch genieten geblazen en hoe inspirerend is dit, bij mij gaat het meteen 
kriebelen, ik ben er van overtuigd dat iedereen zijn handen gaan kriebelen  om met 
deze papierlijn aan de gang te gaan. Gelukkig kan ik u zeggen dat deze papierlijn
namelijk "Sweet Nothings gewoon bij Scrapplezier verkrijgbaar is!!

Dank je wel Romy, ik kan haast niet wachten op jou andere projecten.

3 opmerkingen:

  1. Onwijs mooi, geweldige details en tot in de puntjes afgewerkt.
    TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 21 Jaar oud en dan al zo getalenteerd zijn, dat beloofd nog wat! De kaart is super mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart Romy... maar dat zijn we van je gewend!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...