Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

4 mei 2014

A Star is Born......


Eigenlijk zou Gerry van Gent de maand Mei 2014 openen, maar wegens gezondheidsredenen
heeft zij deze promoot maand helaas moeten afzeggen.
Wat ik heel jammer vind, maar één troost zij heeft niet alleen onze promoot maand afgezegt,
maar al haar design en gast design projecten.
Gezondheid gaat voor alles, vanaf deze plek wil ik Gerry "Van Harte Beterschap" wensen en
daarbij hoop ik dat zij na een welverdiende vakantie ons weer op vele manieren kan raken met
haar geweldige desingwerk.

Voor ons kwam dit totaal onverwachts op ons pad, en moesten wij alle zeilen bij zetten om
de lege plaatsen op te vullen. Ik heb de eerste blog-dag in deze maand voor mijn rekening
genomen en daar een leuk artikel over Scrappen met Kinderen geplaatst.

Mijn project voor deze dag is een inspiratie die ik kreeg uit het tijdschrift "Made in Paper",
ik zelf had dit blad nog nooit gezien....maar ik kan zeggen dat het een onwijs leuk en inspirerend
tijdschrift is.


Ik ben dit keer aan het werk gegaan met papieren rietjes, deze had ik al eerder in huis
gehaald voor 1 van mijn vorige projecten, maar aangezien ik voor dit project te kort rietjes
had heb ik nieuwe gehaald en dit keer in 4 verschillende motieven, en heb er het volgende
mee gecreëerd.

A Star is Born......


Het is echt heel simpel en zo klaar, maar ik vind het effect wel heel erg leuk geworden. Ik zelf
heb voor een foto gekozen om het hart van de ster hiermee te bewerken.
Op de foto heb ik een die-cut/stans van Memory Box gebruikt waardoor het gezicht het
middelpunt wordt van mijn creatie.


De rietjes zijn in allelei kleuren en met allerlei motieven te krijgen met name op internet, ik
heb deze rietjes gekocht bij Xenos, Xenos heeft alleen de rietjes die ik jullie nu laat zien in zijn
assortiment. En daarbij is Xenos stukken goedkoper dan de rietjes die je kunt krijgen op het internet.

Gebruikte Materialen : Papieren rietjes van Xenos, willekeurige foto & een diecut / stans van 
Memory Box.


Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Astrid en het designteam van ScrapPlezier.

1 opmerking:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...