Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 maart 2014

Layout Challenge@Scrapplezier maart-april 2014

Ik ervaar het elke maand weer wat vliegt de tijd voorbij....het lijkt wel of je steeds minder tijd heb
om iets leuks te gaan doen. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie dit ervaren maar voor mij is scrappen toch
echt wel een moment om tussen alle drukte en stress mijn hoofd even leeg te kunnen maken.


Ik hou jullie niet langer in spanning dus hier komt de nieuwe challenge,
het gaat om een kleuren challenge....

Met onderstaande kleuren maak jij een layout, papier keuze is geheel aan jou, daarnaast mag je
1 van de kleuren gebruiken als basis maar je mag ook eventueel als basis craft, wit of zwart gebruiken.
Natuurlijk heeft ons team niet stilgezeten en hebben werkelijk geweldige uitwerkingen aange-
leverd. En allemaal zo anders!!!! Ik vind het een genot om naar te kijken wat iedereen kan doen
met een paar kleuren!!!!

Sonja :
Forza :
Brigitta :

Iedereen is vrij om mee te doen, maar het wordt wel ontzettend leuk en spannend als er een heleboel
inzendingen zijn. Natuurlijk wordt er onder de uitwerkingen / inzendingen een prachtige prijs verloot!!!,
die beschikbaar wordt gesteld door "Scrapplezier"
Je kunt je uitwerking inzenden tot 6 mei 2014, ik wil jullie heel veel suc6 wensen.

Oeps !!!! wat ik helemaal vergeten ben te vertellen is dat wij 6 inzendingen hadden bij de 
challenge van Januari / Februari 2014 en dat wij weer eens een prijs gaan weggeven.....Spannend!!!

De prijswinnaar van de Januari / Februari challenge is geworden "Marie Jubbega"!!!!!

Marie van Harte Gefeliciteerd, alle andere inzenders wil ik onwijs bedanken voor jullie
deelname.
Marie wil jij zo vriendelijk zijn om jou adresgegevens te mailen naar dt@scrapplezier.nl, de gewonnen
prijs komt dan zo spoedig mogelijk naar jou toe.



Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Astrid en het designteam van ScrapPlezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...