Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

6 maart 2014

Dierentuin Amersfoort.............................

Helena is aardig op dreef, het ene layout na de andere schut zij uit haar mouw.....
Voor ons is dat wel lekker als wij even een dip hebben.
Wederom laat Helena een geniale achtergrond  zien van gesso, de mallen die zij gebruikt maakt zij
bijna allemaal zelf op de Silhouette!!!!

Een dagje dierentuin levert toch aardig wat foto's op, en als je geluk hebt kun je ze ook nog goed
gebruiken om mee te scrappen. 
Helena laat hier toch wel een geniale foto zien, het lijkt net of die Dino zijn tanden even lekker in
Amanda wil gaan zetten.

Ik wil jullie niet langer in spanning laten, dan kunnen jullie ook zien waar ik het over heb.

Om even terug te komen op de achtergrond, Helena heeft niet alleen gesso en een mask gebruikt,
maar zij heeft ook inkt met een mask gebruikt. Wat natuurlijk weer een heel ander effect geeft.
Zoals jullie allemaal kunnen zien heeft Helena zowel rechte stukken aan gehouden als niet rechte
stukken waardoor je een geheel andere opbouw van het layout kunt ervaren.
 In deze detail foto kun je goed zien hoe prachtig deze stansen zijn.
Op deze detail foto kan je heel goed de achtergrond met gesso en inkt zien......
 Door goed te kijken hoe andere dit doen leer je zelf enorm.
Hier kan je ook weer heel goed de zelfgemaakte achtergrond zien, hier valt het ook meteen
op dat hier meer dan 1 mask is gebruikt....en dat het een heel apart effect geeft als je ze 
door elkaar heen gebruikt.

Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben van Helena's werk als dat ik dat gedaan 
heb, voor mij zijn dit echt leer momenten. Er komt een dag dat ik dit zelf
ga gebruiken op mijn layout's.


Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Helena en het designteam van ScrapPlezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...