Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

6 januari 2014

Mixed Media Layout met Base Coat

Het nieuwe jaar is weer begonnen en vandaag is het tijd om jullie mijn eerste werk van 2014 te laten zien .

Het is een layout gemaakt met verschillende collecties van Kaisercraft, namelijk de Konstrukt en de base coat lijn. Afgelopen jaar is voor ons een heel "hobbelig" jaar geweest, en dan druk ik me nog voorzichtig uit, maar vooral mijn man heeft het te verduren gekregen in 2013. Met deze layout spreek ik dan ook de wens uit dat 2014 zijn jaar wordt! 

Ik heb me heerlijk kunnen uitleven op de achtergrond. Dit is ribbelkarton welke ik rijk bespoten heb met dylusions, en verder kleur gaf met gesso, distress paint, en reinkers. Ik vindt het wel een leuk effect hebben op de achtergrond.



Het grijze blokjes papier achter de foto heb ik gemaakt met een malletje wat ik van Helena ontving en distressinkt. Ben er echt blij mee, het geeft zo'n stoer effect. Ook de filmstrip washitape komt uit de webwinkel van Scrapplezier en hij is zo leuk om mee te werken. Heb hem ook al op een kaart toegepast en ook daarop is het een gaaf accent. 

Hier nog wat detailfoto's waar je wat beter de achtergrond op kunt zien en het grijze steentjes papier.




Groetjes Brigitta

Gebruikt materiaal: 

Kaisercraft Konstruct en Base Coat scrappapier.
Dylusions Crust Grape en London Blue.
Distress Paint Ranger Mowed Lawn
Washitape filmstrip Queen and Company.
Sizzix Tim Holtz die umbrella man.


1 opmerking:

  1. Mooi gedaan hoor Brigitta. En ik hoop dat komend jaar dan inderdaad beter wordt voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...