Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

2 oktober 2013

Me!

Voor vandaag wil ik jullie een spread laten zien. Een spread is een dubbele LO en ik maak zelf eigenlijk meestal een spread, maar laat dan vaak de mooiste pagina als een LO zien.
De basis is een oude lijn van Kaisercraft 'Duchess Collection'. Ik heb het papier doormidden gesneden en de 2 verschillende helften aan elkaar geplakt. Met mijn silhouette heb ik het witte cardstock gesneden en die over het papier van Kaisercraft geplakt. Ik heb de hoekjes van de foto's ook afgerond, omdat het papier ook afgerond is en dat geeft een mooier geheel. De uit gestanste vlinders, titel en pijl heb ik weer verwerkt in de spread.




Een redelijke CAS spread voor mijn doen, maar wel passend bij deze foto's en het papier. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en ik hoop dat je er inspiratie uit kunt halen. Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.
Creatieve groetjes Alida.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige spread is dit Alida en erg leuk gedaan met dat uitsnijden en dan opplakken. Ik vind dit een prachtig geheel.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een prachtige spread....en zo lekker wit....daar hou ik van!!!!
    Het haalt de kleuren van het papier en de foto's zo onwijs mooi naar voren.

    P.S.
    Hoe halen jij in godsnaam de vlinders, de titel, en ME today uit het cardstock!!!! Heb jij daar een apparaat voor Alida.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. eigenlijk heel simpel Astrid, dat doe ik met de silhouette, ik gebruik em veel te weinig, maar je kunt daar zoveel mee snijden en zo makkelijk...

      Verwijderen
  3. Prachtige spread Alida en leuk dat je je silhouette hebt gebruikt. Mooie foto's trouwens,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie spread Alida, een plaatje net als de mooie foto`s die je gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan zeg. Leuk dat je de silhouette zo gebruikt heb, een ideetje om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...