Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

20 oktober 2013

Even een bakje doen!

Een tijd geleden heb ik jullie een tissue box laten zien die ik had gepimpt met het mooie papier van Kaisercraft 'Hopscotch'. Nu heb ik het setje compleet gemaakt met een dienblaadje, een theedoosje en een melk- en suikerpotje.

Ik heb het dienblad met roze acrylverf geschilderd en daarna een aantal stroken papier geplakt en daaroverheen een taartonderzetter. Het geheel heb ik met een medium gel ingesmeerd zodat het waterafstotend is, anders is het papier natuurlijk zo stuk. Als laatste heb ik het bloemetjeslint erop geplakt.
Het theedoosje heb ik eerst uit elkaar gehaald en bewerkt met gesso. Daarna de verschillende papiertjes op maat gesneden en erop geplakt. Met de mini doily van cheery linn 2 papiertjes gesneden en die met foam onder een knoop geplakt. Zo krijg je een grappig rozetje onder je knoop. Onder de knoop en door de knoopsgaten heb ik nog wat touw verwerkt en een bedeltje. De letters heb ik uit foam gesneden. Langs de onderrand heb ik een strookje washi tape geplakt voor de stevigheid. En ook hier komt er een stukje bloemenlint terug.


De 2 potjes zijn beplakt met een strook roze papier en daaroverheen een kantje. In de hals een wit lintje en een stoffen 'hoedje'. Met plaklettertjes heb ik suiker en melk op de potjes geplakt.
Ik heb alles geplakt met tacky glue, zowel het papier als de stof, tacky glue plakt werkelijk alles, even vasthouden en het zit zo vast als een huis.
Nou, ik heb er weer een leuk setje bij voor op mijn werk en ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook eens met een home deco projectje aan de gang te gaan.
Creatieve groetjes van Alida.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel vrolijk en gezellig uit en wat een werk
    zal dit geweest zijn. Dit worden heel gezellige uurtjes thee drinken bij jou,
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vrolijk boel, lekker kleurrijk maar dat past wel bij jou. Heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gaaf uit zeg. Echt gezellig. je zou zo zin in thee krijgen (en dat heb ik nooit, want ik ben een koffieleut, dus dat zeg wat!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...