Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 oktober 2013

Een layout gemaakt met een half scrapvel !

Van Helena heb ik een half scrapvel gekregen om een layout mee te maken. Nu hadden we op vakantie een foto gemaakt van het viaduct bij Milou in Zuid Frankrijk. De kleuren van de foto kwamen zo mooi terug in het scrapvel, dat ik al snel besloot om die foto erbij te doen, maar ja…. wat moet je dan met een half scrapvel.

Op het scrapvel staan allerlei rondjes in verschillende maten en zo kwam ik op het idee om mijn templates weer eens te gaan gebruiken. De basis heb ik met verf, washi tape, rubons, ruitjesstempel, inkt, templates, embossing crème, w.c. rol en perlen pennen bewerkt. Je kunt trouwens in plaats van embossing crème ook heel goed gesso gebruiken, maar embossing crème is wat dikker. Leuk om eens lekker te kliederen.

Hoe vinden jullie hem geworden ?

Natuurlijk mogen de detail foto`s niet ontbreken.

Dit was weer mijn laatste bijdrage aan het ScrapPlezier blog. Ik vond het erg leuk om te doen. Helena, bedankt voor deze kans en heel veel succes met jullie blog en je winkel !

Groetjes,
Wiebine

Wiebine, namens Helena en ook als DT leden wil ik je bedanken dat je ons uit de brand hebt geholpen deze 2 maanden, onwijs bedankt.
Liefs Yvon...

4 opmerkingen:

  1. ik vind em erg mooi Wiebine, knap hoe je met een half vel toch zoiets moois kunt maken, leuk dat je weer ons team hebt versterkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super knap gemaakt Wiebine, ook zo leuk hoe je de bollen van het papier terug laat komen op je papier.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie layout Wiebine, gaaf met al die cirkels!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...