Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

22 januari 2013

Post it cadeautje van Gast -DT-er Wiebine



Mijn allereerste project voor het ScrapPlezier blog is een versiert post it blokje. Het papier dat ik hiervoor heb gebruikt is van Kaiserkraft - Distracted. Allereerst heb ik cardstock om het post-it blokje gedaan en deze aan een kant bewerkt met de randpons Tread water van Fiskars.

Daarna heb ik alle kanten beplakt met designpapier en de voorkant versiert met de prachtige vlinder stans van Cheery Lynn en onderaan zie je nog de Pearl Strip van Kaiserkraft.


De Heart to Heart Doily van Cheery Lynn (het hart) heb ik aan de binnenkant gedaan, samen met de Pair of Ferns van Cheery Lynn (takjes).

Ook aan de binnenkant is hij helemaal versiert. Het touw dat ik aan de tags heb bevestigd is String/Burlap Red, Natural en Rose, heel mooi fijn touw dat verkrijgbaar is in verschillende kleuren.
groetjes,Wiebine

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt Wiebine en leuk met die labeltjes onderin als die open ligt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Wiebine, geweldig om als kado te mogen ontvangen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, je hebt echt alles versierd! Mooi hoor.

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gedaan Wiebine en leuk he, je eerste ScrapPlezier DT werk

    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh supermooi geworden Wiebine!! En gefeliciteerd met je DTschap bij Scrapplezier!!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aahhh nu zie ik dat het geen kaart is! Desalnietemin erg mooi gemaakt hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem echt supermooi Wiebine. Enne gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi gemaakt zeg, mooi papier en een leuk doosje voor je post its, goed idee, ga ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi zeg, prachtig hoor.
    En wat een mooie stansen heb je er op gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...